loading...

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی

LinkedIn حتی با ورود به شانزدهمین سال خود ، یکی از محبوب ترین سایت ها نه تنها برای شکار شغلی و استخدام بلکه برای شبکه های اجتماعی است. وقتی در LinkedIn هستید ، دائماً خود را بازاریابی می کنید ، و د

edvin بازدید : 79 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)

LinkedIn حتی با ورود به شانزدهمین سال خود ، یکی از محبوب ترین سایت ها نه تنها برای شکار شغلی و استخدام بلکه برای شبکه های اجتماعی است.

وقتی در LinkedIn هستید ، دائماً خود را بازاریابی می کنید ، و در هر لحظه ، یک کارفرمای بالقوه می تواند CV دیجیتال شما را رها کند و شما را بررسی کند. به همین دلیل است که به روز بودن و جذاب بودن نمایه خود بسیار مهم است. به احتمال زیاد فقط چند دقیقه فرصت دارید تا مشتری یا کارفرمای آینده خود را تحت تأثیر قرار دهید ، بنابراین باید تعداد آن ها را در چند ثانیه اول انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده بیشتر از جستجوی کار LinkedIn در حال حاضر اطلاعات را بخوانید.

LinkedIn Hacks

آیا می خواهید در مورد نحوه اشتغال در LinkedIn اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در اینجا چند نکته اساسی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از جلب توجه شما سزاوار ، از آنها استفاده کنید.

عنوان و مهارت های شما خلاصه

داشتن عنوانی چشم نواز و منحصر به فرد بخشی از برند شخصی شماست و چیزی نیست که نباید از آن غافل شوید. به جای "نویسنده" یا "خالق" به جای "هنرمند" از چیزی مانند "کلمه کلمات" استفاده کنید و آن را تا حد امکان خاص انجام دهید.

نکته دیگری که می توانید و با هر نوع خلاصه کار انجام دهید این است که لیستی کوتاه از 4-8 مهارت یا مهارتهای بسیار خاص را به صورت مختصر و نزدیک به بالای خلاصه خود درج کنید - برای مثال:

مهارت ها: ایجاد محتوای استراتژیک ، ایجاد تبلیغات در Facebook ، WordPress ، اتوماسیون لیست ایمیل

نکته اینجاست که فقط چند خط اول نمایه شما واقعاً به عنوان چیزی منحصر به فرد ، واضح و تفصیل و بدون هیچ گونه تلاشی در نظر گرفته شده است تا بازدید کنندگان شما احساس غرق کنند و از گفتن سلام برنخورند.

مشخصات خود را به وضوح ذکر کنید

این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما نگه داشتن پروفایل LinkedIn در حد امکان و به روز ، از جمله موقعیت فعلی شما ، یک بخش اساسی در شکار شغل موفق است.

داشتن مواردی از قبیل تحصیلات و موقعیت مکانی که در صفحه وب LinkedIn شما به وضوح ذکر شده است ، یکی دیگر از جزئیات به ظاهر کوچک است که در واقع می تواند تصمیم استخدام کننده را برای دستیابی به اطلاعات در طی چند ثانیه ساخته و یا شکسته کند. این البته به ویژه در صورتی که به دنبال یافتن شغل در منطقه خود هستید صادق است. سوابق تحصیلی شما نیز مهم است زیرا ارتباطات مختلفی را از طریق مدارس مختلفی که در آنها شرکت کرده اید تقویت می کند.

از LinkedIn مانند شما رسانه های اجتماعی استفاده کنید

همچنین می توانید به راحتی مواردی مانند بلاگ ها ، فیلم ها ، نمایش اسلایدها یا تصاویر را در قسمت فید ، دقیقاً مثل آنچه در فیس بوک می توانید ارسال کنید. اگر عادت دارید که هر روز یا هفتگی در اینجا بنشینید درست مثل آنچه در سایتهای اجتماعی دیگر هستید ، این پتانسیل را دارید که ترافیک بیشتری ایجاد کنید. و فراموش نکنید که هنگام ایجاد و اشتراک گذاری این پستها ، از تصاویر و عناوین چشم نواز استفاده کنید.

جستجو بر اساس موضوع

آیا می دانستید که دقیقاً مانند سایر سایت ها می توانید جستجوی خود را بر اساس کلمات کلیدی و هشتگ طراحی کنید؟ دایرکتوری آنها را بررسی کنید و به جستجوی پست ها ، آگهی های شغلی ، افراد دروس و اطلاعات کلی در مورد موضوع مورد نظر خود بپردازید.

LinkedIn Professional

LinkedIn Premium ابزاری عالی برای کسانی است که در مورد شبکه و جستجوی شغلی خود جدی هستند. یک نکته کلیدی که به شما امکان می دهد انجام دهید دسترسی به اتصالات خود از طریق InMail است. و با توجه به دسترسی بیشتر شما به انواع مختلف ، نرخ اولیه کار جستجوگر 30 دلار در ماه به خوبی ارزش آن را دارد.

توصیه‌ها و تأییدها

LinkedIn باعث می شود درخواست توصیه از طریق پست شغلی فعلی آسان شود. تمام آنچه شما انجام می دهید این است که ببینید چگونه به مدیر استخدام وصل شده اید و توصیه ای از شخص دیگری می خواهید. تأییدها همچنین کاری است که شما فقط می توانید برای دیگران به این امید انجام دهید که به امید تلافی آنها اقدام کنند. از پیام دادن به افرادی که به آنها اعتماد دارید و افرادی که مهارت های شما را می دانند دریغ نکنید و از آنها بخواهید تا شما را برای مهارت های مختلف در لیست ما تأیید کنند.

5 ایده قاتل برای خلاصه خود

در اینجا چند زاویه وجود دارد که می توانید هنگام جمع بندی خود با آنها بازی کنید. به یاد داشته باشید که در اینجا هیچ جواب درست یا غلط وجود ندارد - روشی را انتخاب کنید که متناسب با شخصیت ، تجربه و اهداف تجاری شما به روشی طبیعی باشد.

1. روی موفقیتها متمرکز شوید

تمرکز بر روی دستاوردهای کلیدی شما ایده خوبی است بدون توجه به زمینه ، پیشینه یا علایق شما - چرا؟ زیرا کارفرمایان می خواهند اثبات کارهایی را که می توانید انجام دهید ببینید ، نه فقط آنچه می گویید. اما شما هنوز هم باید سعی کنید آن را به روشی منحصر به فرد قاب کنید.

در اینجا نمونه ای از خلاصه سرب خسته کننده LinkedIn آورده شده است:

"من یک طراح گرافیک هستم که 20 وب سایت ساخته ام."

یک چیز بهتر چیزی شبیه به:

"من یک گرافیست با تجربه گسترده در زمینه چاپ و بازاریابی دیجیتال هستم. من به مارک های (x) با کمپین های مهم مانند "..." کمک کرده ام

سپس بلافاصله آنها را به سبد آنها اشاره می کنید.

این یک گزینه عالی است بدون توجه به اینکه چه نوع کار را دنبال می کنید - خواه این کار مستقل باشد یا داخلی.

روزهای گذشته ای که شما مجبور شده اید مصاحبه را از لحاظ جسمی "وارد کنید" گذشته است. به وضوح نشان دادن کار گذشته شما فرصتی را برای افراد فراهم می کند تا شما را به سرعت ارزیابی کنند ، که نه تنها رنگ شما را نشان می دهد بلکه می تواند در درازمدت باعث صرفه جویی در وقت و انرژی زیادی همگان شود.

2. دریافت شخصی

اگر واقعاً به دنبال جلب توجه مردم در فضایی هستید که به ایجاد روابط یا داستان گویی متمرکز شده است (برای مثال) ، ممکن است بخواهید باز کردن را با یک جمله شخصی جالب که مهارت های داستان نویسی یا نوشتن شما را نشان می دهد ، در نظر بگیرید. این نوع خلاصه به احتمال زیاد به مهارت های نرم نشان می دهد ، اگرچه شما هنوز هم می خواهید لیست مختصری از مهارت های اصلی خود را بدون توجه به جایی که در قسمت اول نمایه خود قرار دارد نیز درج کنید.

رویکرد شخصی اگر در صنعتی باشد که مهارت های نرم اهمیت بیشتری داشته باشد یا در جایی که تجربه کمتری دارید و می خواهید پا به پای خود بگذارید خوب است. همچنین اگر در استفاده از LinkedIn بیشتر برای شبکه های واقعی متمرکز باشید از شکار شغل نیز خوب عمل می کند. وقتی مردم چیزهای جالبی راجع به شما و داستان شخصی شما بدانند ، طبیعتاً مورد تحریک قرار خواهند گرفت.

3. آن را ساده نگه دارید

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، از ابتدا شروع کنید و با اصول اولیه هدایت شوید. بدون توجه به آنچه شما می خواهید متناسب با نوع حرفه ای هایی که می خواهید جذب کنید ، متناسب باشید. اگر در زمینه ای هستید که ممکن است افراد با فکر فنی بیشتری را به خود جلب کند ، در صورتی که منطقی باشد که آن را ساده و مرتب نگه دارید ، از جمله تعداد زیادی است.

برای مثال:

"من پنج سال تجربه در بازاریابی دیجیتال دارم و در حال حاضر به عنوان استراتژیست محتوای اصلی در شرکت x مشغول به کار هستم."

البته ، شما می خواهید بیش از این بگویید و لیستی از مهارت های اصلی را در جایی در 100 کلمه اول یا همین طور قرار دهید.

4. یک رویکرد ترکیبی را امتحان کنید

مطمئن نیستید که از موارد فوق برای استفاده استفاده کنید؟ چرا سعی نکنید از ترکیبی از دو استفاده کنید. به عنوان مثال ، می توانید با موفقیت های خود باز کنید و یک داستان شخصی را در زیر وارد کنید. اگر می خواهید ترکیبی از موفقیت ها و معیارها را به نمایش بگذارید ، این یک استراتژی خوب است. شما می خواهید آن را حرفه ای نگه دارید در حالی که اطمینان می دهید همه کارها را به روشی منحصر به فرد می گویید - فقط جالبترین رئیس را که تا به حال داشته اید تصور کنید و اگر در دفتر قدم می زدید هیجان زده از یک چیز جدید به آنها می گفتید. پروژه

5. از Mobileed LinkedIn استفاده کنید

اگر هزینه سرویس را پرداخت کرده اید و به خصوص هنگام خارج شدن از تلفن خود بسیار زیاد هستید ، ایده خوبی است که برای دریافت برنامه تلفن همراه به گونه ای باشید که در صورت دستیابی به یک کارفرما یا استخدام کننده بالقوه می توانید اولین کسی باشید که پاسخ می دهید. بیرون همچنین این ایده خوبی است که این ویژگی را در گوشی خود داشته باشید تا بتوانید در هنگام بیرون آمدن و به روزرسانی در پروفایل خود به روز کنید - احتمالاً استفاده بهتر از زمان از پیمایش فیس بوک است!

نتیجه

در پایان ، چه کسی خلاصه شما را جلب می کند ، به عوامل مختلفی بستگی دارد و برخی از آنها فقط ممکن است شانس داشته باشند. مهم این است که شما کلمات کلیدی و عباراتی را در خود گنجانده اید که ممکن است توجه استخدام کنندگان و مدیران استخدام کننده را به خود جلب کند. نکته اصلی موفقیت در بازاریابی LinkedIn این است که آن را به صورت حرفه ای ، اما هنوز هم اصیل نگه دارید.

اگر به جزئیات جزئی در مشخصات خود توجه کنید ، تجربه شکار در سایت LinkedIn بسیار روانتر خواهد شد و خلاصه شما واقعاً برای جلب توجه مردم مهم است. اما سعی کنید بیش از حد در مورد آن استرس نداشته باشید - همه چیز یک آزمایش است ، و این می تواند یک روش واقعاً جالب برای بهتر شناختن خود باشد.

و از درخواست بازخورد ، تأیید یا پشتیبانی شبکه ای از دوستان و متخصصان دیگر در زمینه خود دریغ نکنید!

ویژگی های اصلی دیجیتال را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!

 

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 206
  • بازدید سال : 1,744
  • بازدید کلی : 15,510