loading...

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی

به یاد دارید که \"حوادث\" مترادف با \"رویدادهای حضوری\" بود؟ ما هم همینطور بازاریابی در یک دوره زمانی کوتاه تغییر زیادی کرده است. اکنون ، رویدادهای مجازی شماره یک در رادار بازاریابان رویداد

edvin بازدید : 78 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

به یاد دارید که "حوادث" مترادف با "رویدادهای حضوری" بود؟ ما هم همینطور بازاریابی در یک دوره زمانی کوتاه تغییر زیادی کرده است. اکنون ، رویدادهای مجازی شماره یک در رادار بازاریابان رویداد است. و علی رغم دلتنگی ما برای مسافرت و دیدن افراد به صورت حضوری ، آنها به طرز شگفت آوری خوب کار می کنند و فقط بهتر می شوند.

در حقیقت ، رویدادهای مجازی در حال شکسته شدن سوابق حضور هستند. به عنوان مثال ، بیش از 500000 نفر از بهار اجلاس مجازی Adobe در فصل بهار بازدید کردند ، تقریباً 16 برابر بیشتر از انتظار ما برای حضور مستقیم در این رویداد. در 24 ساعت اول ، بازدید کنندگان 22،600 ساعت (2.6 سال!) فیلم را تماشا کردند.

و ادوبی تنها نیست. مشاغل در همه جا و در صنایع مختلف نتایج بسیار خوبی کسب می کنند. حتی با بازگشت رویدادهای حضوری ، بیشتر بازاریاب ها قصد دارند رویدادهای مجازی را به عنوان بخش اصلی استراتژی رویدادهای کلی خود حفظ کنند. بیش از 80 درصد بازاریابان خود را در آینده به سمت رویدادهای آنلاین بیشتر می بینند. [1]

این پست 10 دلیل دلایل بازاریاب را دوست دارد که رویدادهای مجازی را شامل می شوند و 6 فن آوری مورد نیاز برای تحقق آنها.

1. آنها هزینه کمتری برای تولید دارند.

عقل سلیم است رویدادهای مجازی برای برنامه ریزی و اجرای کمتر از رویدادهای حضوری هزینه ای- معمولاً ، بسیار کمتر- دارند. آنها نیازی به هزینه برای مسافرت ، میهمان نوازی یا مکانهای دیگر ندارند. در نتیجه ، ROI آنها می تواند به طور قابل توجهی بالاتر از رویدادهای حضوری باشد. بیش از یک سوم بازاریابان می گویند که متوسط هزینه هر شرکت کننده در رویداد مجازی بین 500 تا 1000 دلار است. [2]

می توانید پولی را که پس انداز کرده اید در برنامه ریزی حتی رویدادهای مجازی تر نیز سرمایه گذاری کنید. یا می توانید بخشی از بودجه اضافی خود را برای هدیه های منحصر به فرد و فعالیت های سرگرم کننده مانند یک وعده غذایی آماده یا مزه شکلات استفاده کنید.

2. آنها زمان کمتری برای برنامه ریزی و ترویج می گیرند.

بدون نیاز به جابجایی افراد ، محصولات و نمایشگرهای فیزیکی ، رویدادهای مجازی اغلب می توانند سریعتر از رویدادهای حضوری تحویل داده شوند. به طور متوسط ، برای برنامه ریزی یک رویداد مجازی در مقابل شش تا هشت (یا بیشتر) هفته به سه تا چهار هفته نیاز دارید. در یک نظرسنجی از نزدیک به 3000 بازاریاب ، بیش از نیمی گفتند که برای برنامه ریزی یک رویداد کوچک مجازی می تواند حداقل 2 هفته طول بکشد. [3]

3. آنها برای شرکت کنندگان راحت تر می توانند در زندگی و برنامه های خود متناسب باشند.

سفر برای مدیران پر مشغله و هرکسی که مسئولیت خانه و خانواده را داشته باشد از نظر منطقی چالش برانگیز است. این بدان معنی است که بیشتر مردم در کمتر رویدادی از آنچه می خواستند شرکت کردند. اکنون ، با وقایع بسیار مجازی ، افراد بیشتری افق های مجازی خود را گسترش می دهند و بیشتر از هر زمان دیگری در رویدادهای آنلاین شرکت می کنند.

4- آنها می توانند شما را با چشم اندازهایی از سراسر جهان مرتبط کنند.

با وقایع حضوری ، جغرافیا همیشه یک عامل محدود کننده است. اما رویدادهای مجازی می تواند شرکت کننده هایی از سراسر جهان را به خود جلب کند. اگر یک تجارت جهانی هستید - یا حتی اگر به فکر تجارت جهانی هستید - این یک مزیت بزرگ است.

5- آنها خود را به مکالمات بسیار متمرکز وام می گیرند.

از آنجا که رویدادهای مجازی کم هزینه تر هستند و به شما امکان می دهند از استخر شرکت کنندگان در جغرافیایی متنوع استفاده کنید ، تمرکز رویدادها روی موضوعات طاقچه بسیار سودآورتر شده است. شما می توانید مشتری های آینده نگر را با عمق دانش خود تحت تأثیر قرار داده و از وقایعی که فقط سطح را کمرنگ می کند ، ایستادگی کنید. همچنین شرکت کنندگانی که در یک رویداد کاملاً متمرکز شرکت می کنند ، احتمالاً در مورد محصول یا خدمات شما جدی هستند.

6. آنها داده ها و بینش های زیادی ایجاد می کنند.

مراجعه به افراد برای پر کردن فرم های نظرسنجی پس از وقایع حضوری می تواند یک دردسر باشد. اما ارزش آن را دارد که بدانید شرکت کنندگان رویداد شما را چگونه تجربه کردند. با وقایع مجازی ، نگاهی دقیق تر به نحوه حضور شرکت کنندگان با رویداد شما می بینید.

با اکثر سیستم عامل های رویداد ، هر جلسه و هر تعامل ضبط می شود. این داده ها در پی پیگیری چشم اندازها و بازاریابان برای توسعه رویدادهای جدید و استراتژی های تبلیغاتی برای فروشندگان بسیار ارزشمند است.

7. آنها برای بلندگوهای سطح بالا و مجریان سطح C جذاب هستند.

پیدا کردن بلندگوهای عالی برای رویدادهایتان کار سختی است زیرا این افراد همیشه مورد تقاضای زیادی هستند. حتی ممکن است شما نتوانید از شرکت خود یک اجرای سطح C یا VP دریافت کنید ، به خصوص اگر آنها مجبور به سفر به رویداد شما شوند. اما وقتی نیاز مسافرت را برطرف می کنید ، بسیاری از امکانات را باز می کنید.

به عنوان مثال ، رزرو یک کلید واژه مجازی 90 دقیقه‌ای بسیار آسانتر از بازدید چند روزه است. به همین ترتیب ، ممکن است پیش نمایش رویدادهای مجازی از قبل ضبط شود ، که انعطاف پذیری زمانبندی بیشتری را برای مجریان مشغول فراهم می کند.

8. مقیاس گذاری آنها بسیار ساده تر است.

بیشتر رویدادهای حضوری فقط می توانند به اندازه محلی که در آن برگزار می شوند مقیاس شوند. در حقیقت ، بسیاری از رویدادها با لیست انتظار طولانی همراه هستند. اما رویدادهای مجازی می توانند به همان اندازه که شما نیاز دارید ، بزرگ و سریع باشند - به خصوص اگر از یک سیستم عامل اختصاصی جریان استفاده می کنید و نه یک سرویس ویدیویی کنفرانس.

9. آنها می توانند به سرعت محصولات شما رشد کنند.

اگر می خواهید اخبار مهم محصولات یا خدمات را به مشتریان و چشم اندازهای خود ارتباط برقرار کنید - و می خواهید آن را در یک محیط تعاملی انجام دهید — یک رویداد مجازی می تواند یک راه حل عالی باشد. به جای اینکه منتظر بمانید تا به روزرسانی های جدید زیادی برای اشتراک گذاری در یک پرتاب بزرگ و بزرگ داشته باشید ، می توانید با راه اندازی های مکرر و متمرکز بیشتری آزمایش کنید.

10. آنها می توانند به شما در ساخت سریعتر رویداد خط لوله کمک کنند.

از آنجا که می توانید فن آوری های تقویم قرار ملاقات را با رویدادهای مجازی خود ادغام کنید ، می توانید مکالمات پیگیری را به راحتی تنظیم کنید در حالی که رویداد شما هنوز در حال اجرا است. این بدان معنی است که شما سریعتر می توانید صلاحیت سرب را داشته باشید و سفر خود را از طریق قیف فروش تسریع کنید .

فناوری رویداد برای موفقیت باید

وقایع مجازی هم یک هنر است و هم یک علم. شما برای ایجاد موضوعات و قالبهای شگفت انگیز که جذابیت حضار را به شما می دهد ، به خلاقیت نیاز دارید. اما برای برنامه ریزی ، پیشبرد و تحویل رویداد خود به فناوری خاصی نیاز دارید - به خصوص اگر قصد دارید چندین رویداد را در طول سال اجرا کنید یا یک تیم بازاریابی کوچک دارید.

شش راه حل برای مدیریت تقویم رو به رشد رویدادهای مجازی نیاز دارید:

  1. یک بستر اتوماسیون بازاریابی
  2. یک بستر تعاملی وبینار / رویداد زنده
  3. ابزار برنامه ریزی و تقویت برنامه های اجتماعی
  4. گفتگوی زنده و بازاریابی مکالمه
  5. یک بستر مدیریت رویداد و گردش کار
  6. ابزارهای انتساب بازاریابی

تمام این فناوری زمانی که با تیم های مختلف در سراسر جهان کار می کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به گفته جولی مارتین ، مدیر ارشد رویدادهای شرکتی در Adobe و یکی از مشارکت کنندگان در رویداد Summit ، "تولید یک اجلاس یک روستا طول می کشد ، اما استفاده از Summit به صورت آنلاین نیاز به حتی بیشتر روستائیان نیز دارد. از آنجا که این اولین باری بود که Adobe Summit در Adobe.com ساخته شد ، این تیم نه تنها شامل بلندگوهای Adobe ، بازاریابی تجربی ، تولید تقاضا ، روابط عمومی ، ارتباطات اجرایی ، متخصصان اجتماعی ، خلاق ، BU محصول و کارشناسان بازاریابی ، بلکه تیم وب ، مهندسین ، آنالیز و طراحان UX. "

 

این فناوری به تیم Adobe Summit کمک کرده تا با هم همکاری کنند ، سیلوهای را بشکنند و در مسیر باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه رویدادهای عالی مجازی which و کدام فناوری ها به شما کمک می کنند این کار را انجام دهید e کتاب الکترونیکی ما را با عنوان راه اندازی رویدادهای مجازی که برجسته می شوند ، مقیاس بندی کنید و Soar بخوانید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,739
  • بازدید کلی : 15,505