loading...

کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی

به نظر می رسد بازاریابی در سال 2025 چگونه خواهد بود و چرا بازاریابی عصبی نقش مهمی در آینده اقتصاد تجربه ایفا خواهد کرد؟ بیایید با اقتصاد تجربه شروع کنیم . مصرف کنندگان بیش از یک

edvin بازدید : 65 دوشنبه 10 شهریور 1399 نظرات (0)
به نظر می رسد بازاریابی در سال 2025 چگونه خواهد بود و چرا بازاریابی عصبی نقش مهمی در آینده اقتصاد تجربه ایفا خواهد کرد؟

بیایید با اقتصاد تجربه شروع کنیم . مصرف کنندگان بیش از یک محصول عالی نیاز دارند. تجربه کل سفر مشتری ، از تعامل اولیه تا علاقه به خرید و فراتر از آن ، بخش اساسی محصول است. هرچه تجربه مشتری منحصر به فرد تر و منحصر به فرد تر باشد ، ارزش آن بیشتر می شود.

بیش از 86٪ از مصرف کنندگان می گویند که حاضرند مبلغ بیشتری را برای تجربه استثنایی مشتری بپردازند . و جای تعجب نیست که 81٪ از مشاغل می گویند که انتظار دارند بر اساس تجربه مشتری ، بیشتر یا کاملاً با هم رقابت کنند .

مطمئناً ، اقتصاد تجربه همچنان به تکامل خواهد رسید ، اما تجربیاتی که مشتریان از خرید خود می خواهند و انتظار دارند و تعامل با نام تجاری همچنان رفتار مصرف کننده را به سمت آینده قابل پیش بینی سوق خواهد داد.

اقتصاد تجربه چیست؟ شاید اقتصاد ارزش ها با روی کار آمدن ژنرال Z به بلوغ اقتصادی رسیده باشد و مصرف کنندگان براساس موضع گیری تصمیم بگیرند که یک شرکت خاص یا برند خاص موضوعاتی چون عدالت اجتماعی و موضوعات انسانی و همچنین مسئولیت محیط زیست را انتخاب کند.

مزیت رقابتی در اقتصاد تجربه

دانستن و درک نیازها ، خواسته ها و خواسته های مشتریان همچنان به دنبال ترین ابر قدرت بازاریابی است.

برندها باید روشهای جدیدی را برای لذت بخش کردن مصرف کنندگان و ایجاد تجربیات احساسی منحصر به فرد و ماندگار پیدا کنند. بازاریابی خلاق و تحقیقات بازاریابی سنتی می توانند خیلی پیش بروند ، اما با شدت گرفتن رقابت ، سهم بازار به دست افرادی می رسد که دارای پیشرفته ترین ابزار برای به دست آوردن بینش های عمیق تر ، دقیق تر و کاربردی تر در مورد خواسته ها و احساسات مصرف کننده هستند. و قانون بقای مشاغل مانند همیشه باقی خواهد ماند: تطبیق دهید یا بمیرید.

تحول دیجیتال همچنان به انقلابی در نحوه انجام زندگی ادامه می دهد. هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و اینترنت اشیا تقریباً در هر جنبه ای از آنچه انجام می دهیم و چه کسی هستیم هستیم پیوند داده شده است. توانایی جمع آوری مقادیر گسترده داده ها در مورد هر چیز ، همه چیز و همه ، همراه با ابزارهایی برای انجام تجزیه و تحلیل داده های پیچیده برای درک این اطلاعات ، باعث شده است که شرکت ها بتوانند چشم انداز اقتصادی را مختل ، نوآوری و تغییر دهند.

درک نگرش ، احساسات ، نیازها و رفتارهای مشتری ، استراتژی هایی را برای بهبود تجربیات مشتری و ایجاد مزیت رقابتی در اختیار شما قرار داده است.

با توسعه فناوری با سرعت نمایی در بخش ها ، صنایع و رشته ها ، پیشرفت در یک حوزه می تواند بینش و رویکردهای جدیدی را در صنایع به ظاهر نامربوط ارائه دهد.

Neuromarketing نه قدیمی است و نه تازه به نظر می رسد

علوم اعصاب طی دهه گذشته پیشرفتهای چشمگیری در درک عملکرد مغز انسان داشته است. فن آوری های اسکن مغز به محققان اجازه داده است تا در پاسخ به محرک ، فعالیت مغز را در زمان واقعی مشخص کنند. مقایسه این نتایج با آنچه که در مورد عملکرد مغز می دانند ، نشان می دهد چه تبلیغی در مغز شرکت کننده تحریک می کند.

بازاریابان می توانند با اطلاعاتی که از اسکنهای مغزی جمع آوری شده ، فعالیتهای بازاریابی خود را انجام داده و روشهای آزمایش مثلثی مانند گروههای متمرکز ، نظرسنجیها و دیگران را آزمایش کنند. علوم اعصاب و اقتصاد رفتاری برای تأیید و اطلاع رسانی استراتژی های بازاریابی با دقت و اثربخشی بیشتر همکاری کرده اند.

Neuromarketing به اندازه قدیمی و جدید به نظر نمی رسد. بله ، تلاش برای توسل به درایوهای اساسی انسانی و فرآیندهای تصمیم گیری عاطفی ، برای همیشه بازاریابی 101 بوده است.

همچنین ، در مورد خرید و فروش مغز و اعصاب از حدود سالهای 2002 تا 04 مورد بحث قرار گرفته است. با این حال ، علاقه به بازاریابی عصبی در کنار پیشرفت در علوم اعصاب و توسعه فناوری بازاریابی رشد کرده است. در حالی که علوم اعصاب در حال پیشرفت مداوم بود ، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در حال جلب توجه بودند و هم اکنون می توانند داده ها را به طور مؤثر جمع آوری و مدیریت کنند و همچنین اطلاعات جدید خارجی را ادغام کنند.

ابزارهای بازاریابی دیجیتال یک خیابان دو طرفه است ، که پیام مارک شما را از طریق کانالهای مختلف برای مخاطبان هدف قرار می دهد و همچنین داده هایی را که توسط مصرف کنندگان از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی ، برنامه ها و هرگونه اطلاعات مرتبط از منابع شخص ثالث تهیه می شود ، جمع آوری می کند. این امر باعث می شود راه حل های هوشمند بازاریابی به یک سیستم پویا که به طور مداوم نظارت و به روز رسانی می کند ، باعث بهبود در تلاش های بازاریابی و برندسازی و همچنین ایجاد یک نمای واحد و یکپارچه از مشتری در یک پروفایل سریع پاسخگو می شود. ادغام داده های عصبی مارکتینگ در این سیستم در حال حاضر امکانی است که فقط پنج سال پیش در سطح موجود امروز وجود نداشت و مشتاقانه منتظر بازاریابی در سال 2025 هستیم.

تجربه عاطفی بر ارزش عمر مشتری تأثیر می گذارد

طراحی تجربیات به یاد ماندنی با کمک بینشهای بازاریابی عصبی ، بازاریابی را به سطح بعدی سوق می دهد. ابعاد جدید تجربه عاطفی را می توان در هر تعامل با برند تجاری شما ایجاد کرد ، و باعث تقویت انجمن های مثبت برند می شود که به وفاداری مشتری در طول عمر تبدیل شده و CLV را افزایش می دهد.

استراتژی های درگیر کردن پنج حس ، محرک های عاطفی در سفر و مدیریت دقیق نشانه ها در طراحی تجربه بخشی از بازاریابی سنتی برای همیشه بوده است. برخی از علوم اعصاب را تأیید دانش بازاریابی سنتی می دانند که نشان می دهد بازاریابی عصبی بهتر از روشهای بازاریابی آماده به کار نیست. با این حال ، از آنجا که بازاریابی عصبی هنوز در حال بالغ شدن و در حال پیشرفت است ، این موارد بیشتر شبیه علائم پیشرفت رو به جلو هستند.

نوید دیگری برای بینشهای عصبی مارکتینگ در دستورالعملهای مربوط به درگیر کردن حواس و واکنش های شهودی و غریزی است که به سیستم عصبی مرکزی انسان و عملکردهای مغز سخت می شوند. بازاریاب ها می توانند یاد بگیرند که از چه نشانه هایی برای استفاده یا جلوگیری از آنها در متن های خاص استفاده می شود. دانستن اینکه کدام رنگ ها یا قلم ها باعث می شود استراتژی های بازاریابی برای جلب توجه و توجه مصرف کننده و سپس تبدیل علاقه به فروش موثرتر شود.

با یادگیری جزئیات بیشتر و جزئی تر آنچه مشتریان خود می خواهند ، نیاز دارند و انتظار دارند ، بازاریابی شرکت هایی که در سال 2025 بازاریابی می کنند و از بینش های بازاریابی عصبی استفاده می کنند ، یک مزیت رقابتی عمده در اقتصاد تجربه خواهند داشت. مشاغل با این درک عمیق از مشتریان خود و قدرت ابزارهای دیجیتالی مانند هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین و اینترنت اشیا می توانند بهترین تجربیات ممکن مشتری را با سرعت و مقیاس شخصی سازی و شخصی سازی بی سابقه ارائه دهند. 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 203
  • بازدید سال : 1,741
  • بازدید کلی : 15,507